ویکی ایبوک

کتاب صوتی به کی سلام کنم از سیمین دانشور

Be Ki Salam Konam www.wikiebook.ir  کتاب صوتی به کی سلام کنم از سیمین دانشور

نویسنده: زنده یاد دکتر سیمین دانشور

به کی سلام کنم ، اثری از زنده یاد دکتر سیمین دانشور ، نویسنده و پژوهشگر توانا و موفق معاصر و نویسنده کتاب مشهور سووشون و همسر زنده یاد سید جلال آل احمد است.این داستان با ظرافت و نکته بینی فراوان و از نوک باریک قلم به رشته تحریر در آمده است، داستان در مورد پیرزنی تنها با عقاید خرافی است که همسر او چندین سال پیش در رفته و از و اثری نیست و وی تک و تنها دختر یکی یدانه ی خود را با کمک های خانم مدیر، مدیر مدرسه ای که شوهر او در آن جا مستخدم بود با هزار مشقت و سختی بزرگ کرده است و شوهر داده است. این پیرزن داستان، نمونه ای از افراد خرافاتی است و او که سواد کمی هم دارد و به شدت به خرافات اعتقادات دارد، با مشکلات خود با توسل به جادو و خرافات و … بر خورد می کند و … .

برای آگهی از ادامه ی این داستان زیبا می توانید نسخه ی گویا (صوتی) این کتاب زیبا را هم اکنون از ویکی ایبوک | مرجع دانلود کتاب و مجله الکترونیکی فارسی دانلود نموده و گوش دهید.

پدیده ی کتاب های صوتی، پدیده ی بسیار جالب و کاربردی ای برای افزایش مطالعه و آگاهی است. به خصوص این روش برای نابینایان و یا افرادی که به دلایل مختلف زمان کافی برای مطالعه را در اختیار ندارند مناسب است و می توانند با استفاده از این دست کتاب ها و یک پلیر مانند یک mp3 player و یا یک رایانه و حتی یک تلفن همراه از این گونه کتاب ها استفاده ببرند. کتاب های گویای دیگری نیز در ویکی ایبوک موجود است که از طریق فهرست موضوعی قابل دسترسی اند.

نظرات خود را در مورد این کتاب با سایر کاربران ویکی ایبوک در میان بگذارید.

ناشر: ویکی ایبوک

فرمت: MP3

حجم: ۴٫۴۳ مگابایت

برای دانلود کتاب گویای به کی سلام کنم از سیمین دانشور به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



کتاب روانشناسی هوس های سرخ

|ارسالی کاربران ویکی ایبوک|

sorkh کتاب روانشناسی هوس های سرخ

نویسنده: دکتر کوروش رستگار

توضیحات نگارنده:

هوس های سرخ، سعی دارد تا با مرور پژوهشهای انجام شده در حیطه روانشناسی جنسی، به بررسی چندین رفتار جنسی در دو جنس و ارتباط آنها با یکدیگر بپردازد. زنان، تغییرات و نوساناتی را در ترجیحات و رفتارهای جنسی­شان و همگام با چرخه قاعدگی نشان می­دهند. بدین صورت که در مراحل مختلف چرخه قاعدگی، از نظر جنسی، خصایص چهره­ای، بدنی و رفتاری متفاوتی را در مردان، جذاب می­یابند. این نوساناتِ مرتبط با چرخه قاعدگی، شامل احتمال خیانت زناشویی نیز می­شود. از طرف دیگر، میزان انعطاف­پذیری جنسی در زنان بیشتر است. بدین معنی که آنها در شرایط زمانی و مکانی متفاوت، تغییرات بیشتری را در نگرشها، ارزشها و رفتارهای جنسی­شان نشان می­دهند. مسائل جنسی با مسائل زیبایی­شناختی ما آدمیان، پیوند گسست­ناپذیری خورده­ا­ند. چرا از نظر جنسی، هر جنس، بعضی از خصایص چهره­ای، بدنی و رفتاری را در جنس مقابل خود زیبا و برانگیزاننده می­یابد؟ چرا زیبایی و جذابیت، برای افراد، اینچنین شهوت­انگیز و افسونگر است؟ اصولاٌ، چرا زیبایی زیباست؟! تبیین ارتباط زیبایی و جذابیت در مردان در ارتباط با نوسانات چرخه قاعدگی و خیانت زناشویی در زنان و ریشه­های تکاملی چنین تغییرات و ترجیحاتی، از مباحث محوری این کتاب است. اینکه زیبایی و جذابیت، چه پیام­هایی را به ذهن جنسی- تکاملی ما متبادر می­کنند و اینکه آمیزش جنسی با افراد زیبا، احتمالاً چه منافع تکاملی را برای نیاکان ما و خود ما، در بر داشته و دارد.

رفتارهای نظارتی و غیرت­ورزانه نسبت به همسر در مردان، از جمله موضوعات نیازمند تبیین در روانشناسی دو جنس، است. یکی از اصول اساسی روانشناسی تکاملی، این فرض زیربنایی است که هر رفتاری که در جنس زن یا مرد وجود دارد، می­تواند نمایانگر تطابقی تکاملی برای سازش با مشکلات موجود در سیر تکاملی نیاکان انسان باشد. یکی از این چالش­های نیازمندِ سازگاری، انتخاب­ها و رفتارهای جنسیِ جنس مقابل است. بر همین اساس، بسیاری از رفتارهای انسان و از جمله رفتارهای جنسی او، ریشه­ای مرتبط با رفتارهایِ جنس مقابلش دارد. بطور نمونه، رفتارهای نظارتی و غیرت­ورزانه در مردان، هماهنگ با رفتارهای جنسی خاص در زنان مانند احتمال خیانت زناشویی و تغییرات مرتبط با چرخه قاعدگی، نوسان می­یابد. این رفتارها، به این علت در مردان بوجود آمده­اند که بعضی از مشکلات مردان مانند مشکلات مربوط به تطابق با محیط و از جمله زندگی زناشویی مانند اطمینان از والدِ فرزند خود بودن و جلوگیری از خیانت زنان را، حل کنند.

بررسی رفتارهای جنسیِ زن و مرد و نقش جنس مقابل در بوجودآمدن رفتارهای جنس دیگر، از جمله مسائلی است که می­بایست در پژوهشهای علوم رفتاری بیشتر مورد توجه قرار گیرد. همچنین نتایج این پژوهش­ها باید راهنمای قانون­گذاری، اجرا و اِعمال سیاست­گذاری­های مربوط به قوانین حقوقی مرتبط با ارتباطات دو جنس مانند قوانین مربوط به ازدواج، باشند. در پایان بخش اول این کتاب، نویسنده، به بررسی مطلوبیت یا عدم مطلوبیت نظام­ها و سبک­های مختلف ارتباطی بین دو جنس و هماهنگی آنها با واقعیتهای روانی- زیستی دو جنس، می­پردازد. در بخش دوم کتاب، فصول متعددی قرار دارند که هر یک، ارتباط یافته­ها و نظریات روانشناسی تکاملی را با سایر موضوعات و مفاهیم مهم اجتماعی، حقوقی، اخلاقی، روانشناختی و جنسی، با تمرکز بر مسائل جنسی، مرور می­کند. عشق، ازدواج، تعارضات و خیانت زناشویی، قانون، اخلاق، مذهب و فمنیسم از آن جمله­اند. در فصل آخر، شما به تعدادی از دلایل هشیار و ناهشیاری که باعث بروز مقاومت در ما نسبت به پذیرش حقایق علمی و از جمله یافته­های روانشناسی جنسی- تکاملی می­شوند، پی می­برید. همه فصول، بطور جذاب و روان نوشته شده­اند و قطعاً هر کدام از آنها، جواب تعدادی از سئوالات شما در زمینه­های مختلف را می­دهند.

ناشر: ویکی ایبوک

فرمت: PDF

حجم: ۸٫۴۶ مگابایت

برای دانلود کتاب روانشناسی هوس های سرخ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود ماهنامه چلیپا نسخه بهمن ماه ۱۳۹۲

chalipa Ebook bahman mah دانلود ماهنامه چلیپا نسخه بهمن ماه 1392

نویسنده و سازنده ماهنامه: محمد حیدر نجات

ماهنامه چلیپا از جمله ماهنامه های موفق و پر طرفدار ایرانی است که برای موبایل و در سه فرمت java , Android و ePUB عرضه می شود. از این رو این مجله بر روی بیشتر دستگاه های تلفن همراه قابل اجراست. این ماهنامه همانگونه که از اسمش پیداست هر ماه عرضه می گردد و از این پس می توانید ماهنامه چلیپا را به محض انتشار از ویکی ایبوک دریافت نمایید. ویکی ایبوک یکی از حامیان این کتاب است و می کوشد تا با انتشار این مجلات در اینترنت به صورت رایگان، فرهنگ مطالعه را در بین پارسی زبانان نهادینه کند. ماهنامه ی چلیپا شامل موضوعات مختلفی است که موضوعات این نسخه از ماهنامه را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید. از دیگر مزایای ماهنامه ی چلیپا علاوه بر محتوای مناسب می توان به حجم کم آن اشاره نمود که دانلود آن را برای افرادی که از تکنولوژی Dial Up برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند نیز میسر ساخته است. ویکی ایبوک به عنوان مرجع دانلود کتاب و مجله الکترونیکی فارسی از مجلات فارسی زبان حمایت می نماید.

نظرات خود را در مورد ماهنامه چلیپا نسخه بهمن ماه ۱۳۹۲ در قسمت نظرات با سایرین در میان بگذارید. نظرات شما مستقیما به نویسنده و سازنده ی کتاب ارجاع داده خواهد شد.

برای دانلود ماهنامه چلیپا نسخه بهمن ماه ۱۳۹۲ تحت سه فرمت مختلف و مشاهده سرتیتر مطالب این نسخه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



کتاب هنر گرافیک محیطی

| ارسالی کاربران ویکی ایبوک |

157 www.ketabdownload.com  Environmental Graphic Art کتاب هنر گرافیک محیطی

نویسنده: مسیب استوار

کتاب هنر گرافیک محیطی به قلم آقای مسیب استوار کتابی ارزنده و مفید است در مقدمه این کتاب می خوانیم : زﻣﺎن ﺑﺴﺮﻋﺖ در ﺣﺎل ﮔﺬر و ﺗﻐﻴﻴﺮات و ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ و ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺷﺪن داﺋﻤﺎ ﻣﺴﻴﺮی ﺟﺪﻳﺪی را ﺑﺮای ﺣﺮﻛﺖ ﺳﻬﻞ ﺗﺮ روﺷﻦ ﻣﻲ ﺳﺎزد از اﻳﻦ رو ﺑﺮ آن ﺷﺪم ﻣﻮﺿﻮﻋﻲ را اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻤﺎﻳﻢ ﻛﻪ در اﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮ دﺳﺘﺨﻮش ﺗﻐﻴﻴﺮات ﺑﺴﻴﺎر زﻳﺎدی ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﻫﻤﮕﺎم ﺑﺎ ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﻫﺎی روزﻣﺮه ﺣﺮﻛﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ.

ﻫﻨﺮ ﮔﺮاﻓﻴﻚ ﻣﺤﻴﻄﻲ ﻣﻌﻨﺎی ﺑﻄﻮر ﻛﻞ ﺟﺎﻣﻊ و ﻗﺎﻟﺐ را در ﺑﺮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮد ﺑﻪ ﻗﺴﻤﻲ ﻛﻪ ﺗﻤﺎم ﻣﺤﻴﻂ ﭘﻴﺮاﻣﻮن ﻣﺎ ﺑﻪ ﻧﺤﻮی ﻧﺸﺎت ﮔﺮﻓﺘﻪ از اﻳﻦ ﻫﻨﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. اﻟﺒﺘﻪ در ﺻﻮرﺗﻲ ﻛﻪ ﺗﻤﺎم اﺷﻜﺎل ذاﺗﻲ ﺑﻮﺟﻮد آﻣﺪه را ﻳﻚ ﻧﻮع ﻫﻨﺮ ﺑﺪاﻧﻢ. اﻣﺎ ﻫﺪف از ﻧﮕﺎرش اﻳﻦ ﻛﺘﺎب ﺳﻤﺖ و ﺳﻮﻳﻲ از ﻣﻌﻨﺎی آن دارد ﻛﻪ ﭘﻴﺮاﻣﻮن ﻫﻨﺮ ﮔﺮاﻓﻴﻚ اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪه و ﺗﻜﻨﻴﻚ ﻫﺎ و اﺑﺰار ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ آن ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ و ﻣﻌﻨﺎی ﺟﺎﻣﻊ ﻛﻤﺘﺮ ﻣﺪﻧﻈﺮ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. اﻳﻦ ﻛﺘﺎب در ﭘﻨﺞ ﻓﺼﻞ ﻣﺠﺰا ﻧﮕﺎرش ﻳﺎﻓﺘﻪ و ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺳﻌﻲ در ﺗﺪوﻳﻦ و ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻔﻬﻮﻣﻲ و ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ ای درﺧﺘﻮاره ﻛﺮدن اﺑﻌﺎد ﺧﺎص ﻫﻨﺮ ﮔﺮاﻓﻴﻚ ﻣﺤﻴﻄﻲ ﻧﻤﻮده اﺳﺖ.

کتاب هنر گرافیک محیطی در یکصد و ده صفحه و در قالب رایج کتاب های الکترونیکی یعنی PDF گرد آوری شده است. انتشار این کتاب در ویکی ایبوک با رضایت کامل نویسنده ی کتاب انجام شده است و نویسنده ی این کتاب در حقیقت ارسال کننده ی این کتاب به ویکی ایبوک است.

شما نیز می توانید کتاب ها و آثار خود و همچنین آثار و کتاب های دیگران را برای ما ارسال کنید تا با نام خودتان در ویکی ایبوک درج شوند.

نظرات خود را در مورد این کتاب با سایرین در میان بگذارید، نظرات شما مستقیما به نویسنده ارجاع داده خواهد شد.

ناشر: ویکی ایبوک

فرمت: PDF

حجم: ۲٫۹۵ مگابایت

برای دانلود کتاب هنر گرافیک محیطی به ادامه ی مطلب همین پست مراجعه فرمایید.



دانلود ایبوک سامان نسخه آذرماه ۱۳۹۲

Cover azar 1392 دانلود ایبوک سامان نسخه آذرماه 1392

نویسنده و سازنده: سامان نوراللهی

بالاخره نسخه ی آذر ماه از ایبوک سامان با یک ماه غیبت د اواخر آذرماه منتشر شد. ضمن این انتشار آدرس سایت اصلی ایبوک سامان نیز تغییر یافت و عملا وبلاگ ایبوک ساما تبدیل به سایت شد. ویکی ایبوک نیز طبق روال همیشگی خود این نسخه از ایبوک سامان را منتشر می کند و در ادامه مطلب همین پست می توانید ایبوک سامان نسخه آذرماه را تحت سه فرمت دانلود نمایید.

ایبوک سامان مشهور تر از آن است که ویکی ایبوک بخواهد به معرفی آن بپردازد ولی محض اطلاع برخی از کاربران که در مورد این مجله اطلاعات ندارد می گوییم:

ایبوک سامان یک مجله ی اینترنتی است که هرماه توسط آقای سامان نوراللهی تهیه و منتشر می شود و موضوعات گوناگونی را در بر می گیرد. ایبوک سامان به صورت رایگان و تحت سه فرمت جاوا، اندروید و ePUB تولید می شود که سیستم عامل های مشهور تلفن های همراه را تشکیل می دهند. همانگونه که گفته شد ایبوک سامان برای موبایل طراحی می شود.

نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این نسخه از ایبوک سامان با ما در میان بگذارید. این نظرات مستقیما به سازنده ارجاع داده خواهد شد.

ناشر: ویکی ایبوک

فرمت: Java , Android , ePUB

برای دانلود و مشاهده سرتیتر مطالب ایبوک سامان نسخه آذرماه ۱۳۹۲ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



دانلود ایبوک من و تو نسخه آذر ماه ۱۳۹۲

azar 92 دانلود ایبوک من و تو نسخه آذر ماه 1392

نویسنده و مدیر ماهنامه : سید علیرضا موسوی

این نسخه از ایبوک من و تو نسخه ی دوازدهم از این کتاب می باشد که در آذر اه این ماه منتشر شده است. ایبوک من و تو یکی از مجلات زیبا و خواندنی در اینترنت می باشد که هر دو ماه یکبار منتشر می شود و شما می توانید به محض انتشار این کتاب، جدیدترین نسخه را از ویکی ایبوک دریافت نمایید. ایبوک من و تو ماهنامه ای مخصوص موبایل است و تحت سه فرمت Java , ePUB , Android تهیه می شود و تقریبا بر روی تمامی دستگاه های تلفن همراه و کتاب خوان های الکترونیکی قابل اجراست. این برنامه همانطور که گفته شد بر روی سیستم عامل های جاوا و اندروید و آیفون قابل اجراست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه از کتاب و دانلود از ویکی ایبوک می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. همانطور که می دانید ویکی ایبوک به عنوان مرجع دانلود کتاب و مجله الکترونیکی فارسی ، از صاحبان مجلات اینترنتی دعوت به همکاری می نماید و ویکی ایبوک از اینگونه مجلات حمایت می کند.

نظرات خود را در مورد ایبوک من و تو نسخه آذر ماه ۱۳۹۲ با سایر کاربران در قسمت نظرات در میان بگذارید.

برای مشاده ی سرتیتر مطالب ایبوک من و تو نسخه آذر ماه ۱۳۹۲ و دانلود کتاب در سه فرمت مختلف به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.



دانلود کتاب آموزش طراحی سایت html و css

| ارسالی کاربران ویکی ایبوک |

Web Design دانلود کتاب آموزش طراحی سایت html و css

نویسنده: ناشناس

امروزه طراحی صفحات دینامیک و استاتیک جزء شغل های مفرح و پر در آمد محسوب می شود و افراد زیادی تمایل دارند که در این حیطه فعالیت نمایند و به همین دلیل نیز فضای طراحی صفحات وب یکی از پر رقابت ترین عرصه های کامپیوتری به شمار می رود. از طرفی دانشجویان رشته های مختلف رایانه به این نوع طراحی علاقمند می شوند و از طرف دیگر افراد عادی نیز به این گونه کار ها علاقه نشان می دهند. کتابی که هم اکنون پیش روی شماست از جمله کتاب هایی به شمار می رود که کاربران ویکی ایبوک به ما معرفی کرده اند و ما نیز این کتاب را منتشر می کنیم. بر طبق گفته ی نویسنده ی کتاب آموزش طراحی سایت html و css ، این کتاب برای دانشجویان رشته کامپیوتر تهیه شده و شامل نکات کاربردی و مورد نیاز برای این افراد می باشد. ویکی ابیوک کیفیت این کتاب را تایید می کند و مطالعه این کتاب را به دانشجویان رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات توصیه می نماید. ویکی ایبوک به عنوان مرجع دانلود کتاب الکترونیکی فارسی امیدوار است که این کتاب مورد توجه شما عزیزان واقع شود و نیز ما با انتشار این کتاب در ویکی ایبوک توانسته باشیم سهمی هر چند کوچک در ارتقای اطلاعات کامپیوتری شما داشته باشیم. برای دانلود این کتاب که تحت فرمت PDF و در ۳۰ صفحه تهیه شده کافیست به ادامه مطلب مراجعه نموده و کتاب را دانلود نمایید.

با اعلام نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود به ما، ما ار در بهتر نمودن وضعیت ویکی ایبوک یاری نمایید. بی شک نظرات شما مشوق ما در برپا نگه داشتن ویکی ایبوک خواهد بود.

ناشر: ویکی ایبوک

فرمت: PDF

حجم: ۴٫۱۹ مگابایت

برای دانلود کتاب آموزش طراحی سایت html و css به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



سایر صفحات
صفحه 1 از 721234...2040...آخرین صفحه »
حمایت می کنیم
سایت پرشین تمسایت پیکورسامانه ی پرسش و پاسخ در حوزه فناوری اطلاعاتآخرین اخبار فناوری و اطلاعاتسایت جوان پارسیسایت انجمن علمی نوجوانان ایرانسایت مرجع وبمستران
آمار سایت
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 717
  • بازدید هفته: 6342
  • کل بازدیدها: 332959
  • ورودی موتور جستجو: 17051
  • تاریخ به‌روزشدن سایت: بهمن ۷, ۱۳۹۲
تمامی حقوق متعلق به وبسایت ویکی ایبوک است. طراحی شده توسط : ویکی ایبوک.